NTY הינה חברה לבניית אתרים בנתניה אשר מספקת שרות עיצוב ובניית אתרי אינטרנט איכותיים לעסקים מרחבי ישראל.

הסניף הראשי של משרדנו נמצא ברחוב יד חרוצים 21 נתניה, ומציע פתרונות WEB לבעלי עסקים בדגש על מקצועיות, רמת שרות גבוה והתאמה מלאה  של האתר לדרישות הלקוח. אנו חיים בעולם מהיר הדורש מהעסק שלך להתאים את עצמו לדרישת הלקוחות ולהיות נוכח באופן מובהק באינטרנט, אתר אינטרנט איכותי ישיג לך מטרות אלו!

NTY חברה לבניית אתרים בעיר נתניה

בניית אתרים בעיר נתניה והסביבה

בעל עסק? נעים להכיר אנחנו משרד הפרסום NTY חברה העוסקת בשרותי בניית אתרים בנתניה משנת 2005. ברשותנו ניסון רב וקילומטאז' מצטבר של מאות אתרים שבנינו ללקוחותינו בתחומי עיסוק השונים, אנו מספקים מערכות תוכן מתקדמות כגון wordpress, joomla, drupal ומפתחים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כגון: HTML5, CSS3, ו-Jquery.

האתרים שאנו בונים זוכים לדרוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל אודות התאמה מלאה לכל סוגי הדפדפנים, מהירות טעינה והתאמה מלאה למובייל ולכל גודל של מסך.

בעלי עסקים בנתניה בונים אתרים עם המומחים

אם אתה בעל עסק בעיר נתניה או בישובי השרון, אנו נמצאים ממש בקרבתך ונשמח להציע לך את שרות מקצועי המתחיל מאפיון האתר דרך עיצובו ועד לתוצאה הסופית – אתר מושלם לעסק שלך. אנו נדאג לעיצוב ייחודי ואינטראקטיבי המכיל גרפיקה, אנימציות, סליידרים מדהימים (תמונות מתחלפות) והכל נקי לעין, קל לניווט וידידותי למשתמש.

מה כוללים שרותי בניית אתרים בנתניה?

השרות משתנה לפי הצרכים ודרישות של כל לקוח ולקוח, אנו ב-NTY חברה לבניית אתרים, עם צוות מומחים בעלי ניסיון ומקצועיות של שנים, נייעץ לך ונתאים את השרות הנדרש לתכנית פעולה מפורטת שבסופה חברתכם תהיה בעלת אתר אינטרנט מרשים ואיכותי.

כחלק מתהליך האפיון הראשוני נבחן את הצרכים שלכם, שאלות עולות:

  • אתר תדמיתי או אתר מכירה
  • איזה דומיין הכי כדאי לבחור
  • איכן כדאי לאחסון את האתר
  • האם יש צורך בתיבות דוא"ל לפי כתובת דומיין האתר?

כמומחים לבניית אתרים אנו יודעים לבצע פיתוח, עיצוב ובניית אתר לפי כל מפרט או דרישה, המערכת שאנו מספקים כוללת יכולות רבות שיאפשרו לאתר שלך להתפתח יחד עם העסק.

בין יכולות המערכת: ניהול דפי תוכן ללא הגבלה, עיצוב ויצירת טפסי יצירת קשר ללא הגבלה, ניהול היררכית מנהלים לאתר, התאמה ב- 100% למובייל, קידום אתרים בנתניה עם רכיבי SEO לקידום אורגני בגוגל כגון: מפת אתר XML , ניווט היררכי Friendly URL's, הוספת כותרות ותגיות לדפים ועוד שלל פיצ'רים מעולים שיעשו עבורכם את העבודה.

קבלו דוגמאות לאתרים

תשאלו את הלקוחות שלנו איך האתר עובד עבורם

אין יותר טוב ממראה עיניים ומלשמוע חוות דעת אובייקטיבית של בעל עסק שבנינו עבורו אתר אינטרנט. על אתר ובעל עסק הוא שגריר טוב שלנו שישמח לספר לכם על חווית השרות, על המקצועיות, והכי חשוב, האם האתר עומד ביעדים והמטרות שהוגדרו.

צרו איתנו קשר לייעוץ אישי ללא התחייבות