קבלת לידים איכותיים וממוקדים מתחילה בתכנון מקצועי

מה כולל התהליך של יצירת לידים איכותיים וממוקדים? כיצד ניתן לבצע זאת על הצד הטוב ביותר? ומדוע חשוב לפנות לשם כך לחברה מקצועית? תהליך יצירת לידים איכותיים וממוקדים נחשב לא פעם למורכב, אותו לא כל אחד יכול לבצע באופן יעיל ומוצלח. בכדי ליצור לידים איכותיים אשר יהיה ניתן להמיר אותם ללקוחות של העסק, יש לבצע פעולות רבות, לרבות תכנון קמפיין נכון

מיתוג וקריאייטיב איכותי קוצר בשבילך הצלחות בזירה הדיגיטלית

מהו מיתוג וקריאייטיב לשיווק אינטרנטי ? מדוע הוא חשוב, ולמה הנושא של מיתוג ושיווק ברשת אקוטי היום יותר מאי פעם? כיצד הפך האינטרנט מכלי משחק של ילדים לכלי שהחשיפה שהוא מספק למשתמשים בו גדולה יותר משל כל ערוץ טלוויזיה? כיצד מומלץ לנהל את קידום העסק בעולם בו האינטרנט הוא תשתית הפרסום הגדולה ביותר?

אנימציה סרטון תדמית שגורף צפיות

היכן מפיקים סרטי אנימציה תדמיתיים וכיצד הם יכולים לתרום לתדמיתו של העסק? יש לכם רעיון לסרט אנימציה למטרת חיזוק התדמית – כיצד תוכלו לממש אותו? בשנים האחרונות ניתן לראות כי סרטונים מקבלים חשיפות רחבות יותר מכל תוכן אחר, וכי בעזרת צילום של סרטוני וידאו ניתן לשפר את הנראות של בית העסק

קידום בגוגל באמצעות קמפיין ממוקד

מנוע החיפוש גוגל הוא שער הכניסה של רוב הגולשים לאתר או לעמוד הנחיתה שלך. לכן, בעלי אתרים רבים מנסים להתקדם בתוצאות החיפוש במגוון רחב של ביטויים, שיניבו תנועת גולשים לאתר העסקי שלהם. אולם יש רק 10 מקומות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ואילו רק המקומות הראשונים באותה הרשימה זוכים לנתח משמעותי מנפח החיפוש. אז מה עושים כדי להתקדם מעל המתחרים? ובכן, בדיוק לשם כך קיימת האפשרות של הקמת וניהול קמפיין דיגיטלי בגוגל.

תכנון ובניית קמפיין דיגיטלי יעיל בפייסבוק

פייסבוק הנה אחת מני כמה וכמה רשתות חברתיות: טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, פורסקוור, אינסטגרם (ששייכת לפייסבוק) ועוד. אולם מעבר להיותה הרשת החברתית הגדולה ביותר מבין כולן, מבחינת נפח הפעילות שלה, בכל הקשור בקמפיין דיגיטלי שנועד לפנות ללקוחות הפוטנציאליים שלך, פייסבוק מחזיקה ביתרון משמעותי נוסף על פני רשתות חברתיות אחרות: יכולת הפילוח הפנומנלית שהיא מעמידה לרשות המפרסמים.